duminică, 6 februarie 2011

Distractia nu moare.....







Am facut-o asa cum se cuvine! Am reusit sa demonstram tuturor ca acest oras totusi traieste, exista tineret, si ne pasa de locul in care traim!
Ne-am strans in jur de 100 de persoane, Sambata seara, pe 5 februarie 2011, in jurul orei 22, in Piata Regele Ferdinand I, demonstrand interesul fata de aceasta hotarere eronata, abuziva luata de consiliul local!
Speram sa vada cei din consiliu aceste actiuni, deoarece ca noi vom lupta pana cand vom gasi o cale de impacare!
Multumim tuturor pentru calmul, si intelepciunea aratata in acea seara!
Gasiti si poze: pe site-ul jurnalistului Vasile Antipa, accesand link-ul urmator!
http://vasile-antipa.blogspot.com/2011/02/tinerii-din-medias-si-au-cerut-sambata.html

4 comentarii:

Anonim spunea...

am fost si noi catva, ma intreb oare unde erau acele "aproape 100 de persoane" eu zic ca au fost undeva la 40 max 60 de persoane

Anonim spunea...

Ai dreptate,au fost cca 50-60 de persoane care stateau si discutau si spuneau bancuri,dar au mai fost mult mai multi care se plimbau si cred ca in decurs de 1 ora au trecut mai multi de 150,care s-au plimbat,sau vrei sa spui ca este interzis plimbatul prin centru dupa ora 22?

vitro spunea...

auziti la asta din primul video (MML STUDIOS)

Omu e chiar hotarat, daca nu fac astia ceva , el cu trupa lui intra in primarie, cu japca, si isi face singur dreptate acolo, asta da om hotart 3:29
doamne cat am mai putut rade:=)))

Anonim spunea...

Trebuie dat cu pumnul in masa!Pai ce facem....

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by MML STUDIOS | MML COMPANY MML STUDIOS - MML STUDIOS | MML STUDIOS